Informatii despre livrare

  • Modalitatile de livrare a unui colet :

             Modalitatile de livrare a unui colet cu produsele comandate sunt urmatoarele :

            1. CURIERAT RAPID
Aceasta modalitatea de livrare este disponibila in toata tara cu cateva exceptii (sate si comune). In caz ca doriti sa se faca livrarea sambata, va rugam sa specificati in observatii la comanda acest lucru.

Plata in acest caz se va face la momentul primirii coletului, adus la destinatie de curier. In cazul in care localitatea dvs. este in afara localitatilor acoperite de serviciului de curierat  , este posibil sa se adauge un cost suplimentar de transport in functie de distanta pana la cea mai apropiata localitate din reteaua serviciului de curierat rapid. Veti primi informatii suplimentare in momentul confirmarii comenzii.

            2. COLETARIE - POSTA ROMANA

Aceasta modalitatea de livrare este disponibila pentru toate localitatile din Romania. Veti primi coletul intr-un interval de 3-7 zile lucratoare in orice loc din Romania (conform Postei Romane).
Daca ati ales aceasta modalitate de livrare veti primi in cutia postala o instiintare pentru ridicarea coletului. Trebuie sa va deplasati la Oficiul postal de unde apartineti, prezentand actul de identitate si platind cotravaloarea pachetului, va puteti ridica produsele. Daca nu primiti instiintarea in cutia postala, va recomandam sa verificati la Oficiul Postal de care apartineti primirea coletului in 7 zile de la momentul cand ati fost informat prin email ca s-a efectuat livrarea coletului.
Costul expedierii prin acest serviciu este de aproximativ 20 lei (costul expedierii este influentat de greutatea coletului si a valoari ramburs) pot aparea schimbari ale pretului in functie de hotararea Postei Romane.
Plata in acest caz se va face la Oficiul Postal in momentul ridicarii coletului.
Toate produsele sunt ambalate in ambalaje corespunzatoare, pentru a nu se deteriora in timpul transportului. In acest mod va oferim un plus de incredere cand comandati de la noi.
Daca totusi, din cauze independente de noi apar probleme din cauza transportului, va rugam sa reclamati la posta sau la curier in momentul primirii coletului.

Din momentul confirmarii comenzii, vom expedia coletul in maxim 48h folosind una din cele 2 modalitati de expediere de mai sus.

 

  • Garantii:

 

  • Asigurarea garantiei

            Interventiile pentru produsele defecte aflate în prioada de garantie vor fi asigurate prin service-ul specificat pe certificatul de garantie. Astfel, centrul(e) de service este(sunt) responsabil(e) pentru asigurarea garantiilor produselor pe care le achizitionezi prin site-ul nostru.